סל קניות
עוגת ראווה שניתן להכין לאחר קורס קונדיטוריה

קורס קונדיטוריה בירושלים

אם אתם אנשים שאוהבים לאפות או מוצאים את עצמכם משתהים אל מול ויטרינת קינוחים ומאפים – קורס קונדיטוריה בירושלים הוא בדיוק בשבילכם. בשונה מסדנאות קונדיטוריה, קורסים נחשבים למקיפים יותר ולכן מעניקים יותר ידע וכלים, ובזכות זה הם מאפשרים לעסוק במקצוע הקונדיטוריה, בין אם כעצמאים ובין אם כשכירים. עולם הקונדיטוריה שמתפתח משנה לשנה, מביא אליו את הסקרים שאוהבים דיוק, יצירתיות וטעמים טובים.

מה לומדים בקורס קונדיטוריה?

ישנן רמות שונות של קורסים העוסקים בקונדיטוריה – חלקם מתאימים לבעלי רקע קודם שרוצים לעשות את קפיצת המדרגה מקונדיטוריה קלאסית לקונדיטוריית מישלן, וישנם קורסים מקיפים מאוד המתאימים לחסרי רקע בקונדיטוריה אך עם אהבה גדולה לעולם הזה. מכאן גם נגזר התוכן של הקורס. ככלל, בקורס קונדיטוריה לאנשים חסרי רקע בתחום, לומדים ממש מהבסיס – החל ממבוא לגסטרונומיה, דרך שיטות עבודה וסוגי בצקים ועד לעוגות ויטרינה וקינוחים בכוסות.

>> קורסי קונדיטוריה בירושלים בקמפוס הקולינרי

קורס קונדיטוריה קלאסית

קורס קונדיטוריה קלאסית מקיף המתחיל ממש מהבסיס, המתאים למי שאוהבת את האפייה ורוצה ללמוד את יסודות הקונדיטוריה ברמה המקצועית ואת כל שיטות ההכנה. אם את חובבת קינוחים ומאפים, ומקפידה להכין בכל סוף שבוע עוגה טובה לבני המשפחה – הקורס הזה שהוא בן 12 מפגשים, בדיוק בשבילך ויביא אותך לתוצאה מקצועית מצוינת.

קורס בולנז’רי

קורס בולנז’רי שמעניק ידע ופרקטיקה בעולם המאפים והלחמים על כלל סוגיהם – שלבי הכנת בצק, התפחה נכונה, מאפים מתוקים ומלוחים, פרזנטציה וטעמים משובחים שכולנו אוהבים. הקורס אורך כ-7 מפגשים ומתאים לנשים בעלות אוריינטציה לאפייה, שאוהבת לאפות ומעוניינות לשדרג את היכולות שלהן.

קורס פטיסיירי שף ופטיסיירי פרימיום

מסלול המעניק ידע מקיף בתחום הקונדיטוריה וכולל את כל היסודות של קונדיטוריית פטיסיירי. הקורס משלב עבודה מעשית לאורך כל השלבים ומאפשר לעבוד בסיומו כקונדיטור עצמאי או שכיר. קורס פטיסיירי שף אורך 28 מפגשים וקורס פטיסיירי פרימיום אורך  מפגשים.

ויטרינה פריזאית

קורס ויטרינה פריזאית הינו קורס מיוחד המעניק חשיפה לטכניקות מודרניות וטרנדים בינלאומיים בתחום הקונדיטוריה, כדי להפוך כל מאפה למעורר השראה תוך דגש על ויזואליות, ממש כמו בוויטרינות של פריז. הקורס בן 10 מפגשים ומתאים לבעלי ידע בקונדיטוריה המעוניינים לפתח חשיבה יצירתית ולהפוך כל מאפה למאפה בוטיק.

קורס כוכבי מישלן

קורס כוכבי מישלן הינו קורס למתקדמות ברמה גבוהה במיוחד, העובד על פיתוח יכולות מקיפות בקונדיטוריה כדי להפוך אותה לקונדיטוריית-על, כולל כל החידושים של הפטיסיירי הצרפתי. הקורס בן 6 מפגשים ומתאים לבעלות ידע מקיף בקונדיטוריה, שרוצות לעשות את השדרוג לקינוחים היפים והטעימים בעולם.

קורס עיצוב עוגות

קורס עיצוב עוגות הוא עולם ומלואו – לעוגות חתונה וימי הולדת, בריתות ובר / בת מצווה. בקורס עיצוב עוגות, האורך 10 מפגשים, תיחשפו לחומרי גלם ייחודיים ולטרנדים בינלאומיים שיאפשרו לכם ליצור עוגות מעוצבות משובבות עיניים. הקורס מתאים לבעלות יכולות אומנותיות שרוצות להביא את האמנות לעולם הקונדיטוריה.

האם ניתן למצוא עבודה לאחר קורס קונדיטוריה?

בוודאי. קורס קונדיטוריה בירושלים של הקמפוס הקולינרי הוא קורס מקיף שיכין אתכם לעשייה מקצועית. עם הידע והכלים שתרכשו, תוכלו לבחור לעצמכם את הנתיב המקצועי – עבודה כקונדיטורים במאפיות, כשף קונדיטור ואפילו פתיחה של עסק עצמאי. בקורסים השונים אנו שמים דגש על הכוונה ייעודית כדי לעזור לכם לעשות את הצעד לעבר עסק עצמאי – מתמחור של קינוחים, דרך ניהול של מלאי ועד לחישוב כמויות והתנהלות כללית. רוצים לצעוד לעבר קריירה כקונדיטורים, או ללמוד את התחום כדי לאפות ולהכין לביתכם? אנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר קורסי הקונדיטוריה שלנו ולעשות את הצעד הראשון לעולם מתוק יותר!

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל