חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
בשר שניתן להכין לאחר קורס בישול וקצבות

קורס בשר וקצבות – תשכחו ממה שחשבתם על קצבות

זה לא סוד שבשנים האחרונות לימודי בישול הפכו לתחום לימודים פופולרי מאוד. אם בעבר להיות טבח או שף היה שם נרדף לעובד כפיים – היום מדובר בתחום נוצץ, הרבה הודות לתרבות המסעדות שהפכה את המזון שאנחנו צורכים להרבה יותר ממצרך בסיסי. מבין שלל המטבחים וסוגי המזונות, יש מזון אחד ששמו הולך לפניו, והוא עטוף הילה. נכון, אנחנו מדברים על הבשר. ארוחת בשרים היא שם נרדף לארוחת מלכים, ומי שיודע להכין בשר בצורה נכונה ללא ספק קוצר את כל המחמאות. רוצים גם אתם להיות מאסטרים בבשר?

קורס הכנת בשר וקצבות – מה לומדים?

אוהבים לאכול בשר? משקיעים בהכנה של בשר? קורס בשר וקצבות הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לפתח קריירה מקצועית מגוונת, מאתגרת וטעימה! בקורס תלמדו על כל סוגי הבשרים והנתחים: בקר, עופות, טלה, עישון ונקניקים ועוד, כשלמי מכם שירצה לפצוח בקריירה עצמאית, בקורס יועברו תכנים הנוגעים ליזמות – רישוי עסקים בישראל, ניהול נכון, שיווק ופרסום.

תשכחו ממה שחשבתם על עבודת הקצבות

אפשר להניח שכשאתם חושבים על עבודת הקצב, עולה לכם בראש תמונה של איש מפרק עופות מצאת החמה עד צאת הנשמה. אך האמת היא שקצבות היא כבר מזמן לא מה שאנחנו זוכרים. כשמשלבים לימודי בשר וקצבות ביחד, הקצבות מקבלת את האנרגיה של הבישול, הצלייה והטעמים. לא מעט אנשים ששילבו בין ידע בהכנת בשר לידע בקצבות החליטו לפתוח קצביית בוטיק, למשל, או קצבייה שהיא גם מסעדת בשרים.

מה ניתן לעשות עם קורס בשר וקצבות?

חוץ מזה שתשדרגו את המטבח הביתי שלכם ותחליטו שבכל שבת וחג אתם אמונים על מנות הבשר, לאחר שתסיימו לימודי בשר וקצבות תוכלו לעסוק באופן מקצועי בכל מה שמערב בשר:

  • עבודה כטבחים / שפים – בכל מסעדה שמכבדת את עצמה דרוש איש בשרים אמיתי, שיודע להכין את כל סוגי הבשר אך יותר מכך – להמציא מנות חדשות בתפריט.
  • שף פרטי לאירועי בשר – מכירים את הטרנד החדש של שף פרטי לאירועים קטנים? הם מגיעים עם הלהביור והפלטה, ומצוידים במיטב הנתחים המשוישים. לאחר קורס בשר וקצבות, גם אתם תוכלו להיות אנשי הבשר שהופכים כל אירוע לחלום.
  • סדנאות בשר – במקביל לטרנד השף הפרטי, גם סדנאות הבשר הפכו להיות פופולריים מאוד. עם הידע המקיף שתרכשו בקורס, תוכלו להעביר לאחרים את סודות הבשר.
  • קצביה – הגיע הזמן להחזיר לקצביות את הקסם. תוכלו לפתוח קצביה מיוחדת משלכם או אפילו מיני-קצביה שעוסקת, למשל, בתחום של עישון בשרים ונקניקים. כמובן שתוכלו גם לעבוד כשכירים.

קורס בשר וקצבות בקמפוס הקולינרי

הולכים אחרי ריח הבשר?  אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקורס בשר וקצבות בקמפוס הקולינרי שיכשיר אתכם להיות מאסטר בבשר מרמת הקצבות ועד רמת הוצאת מנות ייחודיות ועסיסיות, איתן תוכלו להרשים את כל מי שסביבכם. הקורס אורך כ-17 מפגשים וכולל עבודה מעשית נרחבת. בסיום הקורס תקבלו תעודה מטעם בית הספר המוכרת ע”י איגוד השפים הבינלאומי.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל