סל קניות
סלמון חתוך שניתן להכין לאחר קורס בישול

קורס בישול – לכל הרמות!

אם בעבר מקצועות הבישול היו מנת חלקם של מי שפשוט לא מצאו דבר אחר לעשות – היום זה ברור שתחום הבישול הפך להיות מקצוע נחשק. את הקרדיט לכך שקרנו של תחום הבישול עלה בעיני רבים אפשר לתת בין היתר לתוכניות הבישול בטלוויזיה וגם לרשתות החברתיות. היום להיות במסעדה טובה ולאכול מנה מיוחדת – זה ממש סמל סטטוס. אבל להיות אלה שמבשלים את המנות במסעדות הכי נחשקות – זה שווה אפילו יותר. קהל הלקוחות של קורס בישול הוא קהל רחב ומגוון – החל מחובבי בישול שרוצים לשדרג את המטעמים הביתיים שלהם ועד לאנשים שרוצים את התעודה המקצועית כדי לעבוד בתחום.

קורס בישול – מתאים לרמות שונות

קורס בישול מתאים לרמות ידע שונות, אך גם למטבחים ולטכניקות מאוד מסוימות. ישנם קורסים קצרים לבישול אשר מתמקדים בטכניקה מסוימת או בקבוצת חומרי גלם ומתאימים בעיקר לחובבים או למקצוענים שרוצים לשדרג את היכולות שלהם, וישנם קורסים המלמדים ממש מהבסיס ומיועדים להפוך את התלמיד לטבח לכל דבר ועניין – כולל דיפלומה איתה יוכלו לחפש עבודה בתחום. אצלנו בקמפוס הקולינרי, תוכלו להתרשם ממגוון הקורסים השונים בתחום הבישול וכמובן ממגוון של סדנאות בישול דיגיטליות.

קורס בישול – מתאים גם למתחילים

קורס בישול מתאים גם למתחילים, ואפילו בעיקר למתחילים! בקורס בישול למתחילים תלמדו את התחום ממש מההתחלה – החל מאיך לחתוך חומרי גלם בצורה נכונה, דרך היכרות עם צירים ושיטות בישול ועד לטיפול בחומרי הגלם הטובים ביותר – בשרים, דגים, עופות, מטבח בינלאומי, לחמים, מנות ראשונות וארוחות בוקר. כל מה שצריך כדי להתחיל זה אהבה ותשוקה למטבח, ורצון שלכם להוציא מנות מעולות ולגרום לאנשים ליהנות.

מה הן האפשרויות המקצועיות לאחר קורס בישול?

לאחר קורס בישול תוכלו לבחור במספר נתיבים, כתלות בהיקף הקורס בו לקחתם חלק. ככל שהקורס הינו מקיף ומלמד אתכם את התחום מהבסיס – תוכלו לעבוד במקצוע, בין אם כטבחים במסעדות, בתי קפה וקייטרינגים ובין אם כעצמאים המבשלים מהמטבח שלהם ללקוחות. אם בחרתם בקורס בישול קצר מועד, כדאי לדעת שהוא מהווה בעיקר טעימה ומציאת עבודה בתחום אינה מובטחת, אלא אם אתם מוכנים להתחיל מלמטה.

איך אדע איזה קורס מתאים לי?

מתלבטים באיזה קורס בישול לבחור? הנה כמה קריטריונים שיעזרו לכם לקבל החלטה!

  • רמת הידע שלכם – האם אתם בשלנים ביתיים ברמה מתחילה, או שאתם כבר עובדים בתחום ורוצים לשדרג את יכולות הבישול שלכם או להתמחות בטכניקה מסוימת?
  • הנכונות שלכם להשקיע – כדאי לדעת שקורס בישול עשוי להיות תובעני ולהימשך מספר חודשים. אם לצד ההנאה מהבישול אתם מוכנים לקחת ברצינות את הלימודים – קורס מקיף יכול להתאים לכם.
  • קריירה מקצועית – האם אתם רואים את עצמכם מבשלים כמקצוע, או נשארים ברמת התחביב והבישול הביתי? ככל שאתם מעוניינים לתרגם את הקורס שלכם לעבודה מקצועית ואין לכם ניסיון בתחום, מומלץ לבחור בקורס מקיף למתחילים.

קורס בישול בקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי תוכלו למצוא מגוון רחב של קורסים לבישול המתאימים לרמות ידע שונות – קורס אמנות הבישול למתחילים שרוצים להפוך את המטבח הביתי לגורמה ועד לקורסים למתקדמים כמו קורס פרופשיונל שף וכן קורס בישול גורמה.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל