חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
מנה יפיפייה שניתן להוציא לאחר קורס בישול

קורס בישול – איך בוחרים איפה ללמוד?

חושבים ללמוד בישול? קורס בישול הוא אחד מן הקורסים הפופולריים והמבוקשים, ודווקא בגלל ההיצע הרחב – לפעמים קשה לעשות את הבחירה. איך תבחרו את הקורס המתאים לכם, ועל מה כדאי לשים דגש?

מהן המטרות שלהם?

אם המטרה שלכם היא ללמוד בישול בצורה מקיפה כדי לעסוק בתחום, אתם צריכים קורס בישול מקיף. אם המטרה שלכם היא ללמוד בישול כתחביב, או לעשות טעימה ראשונה מהתחום כדי להחליט בהמשך האם ללמוד אותו בצורה רחבה ומעמיקה יותר, כדאי לבחור בסדנה של בישול.

תקראו את הסילבוס

כל מוסד לימודי מלמד אחרת ושם דגש על יכולות אחרות, וניתן יהיה לבחון את זה באמצעות הסילבוס. קראו את הסילבוס של הקורס המוצע לכם ותחפשו בו את הדברים שמעניינים אתכם לפני שתחליטו איפה ללמוד.

עבודה מעשית

כשלומדים לבשל, לא די בלימודים עיוניים, בהיכרות עם שיטות חיתוך ובצפייה בשף הראשי כשהוא מבשל. גם אתם צריכים לבשל, ורצוי במרבית הזמן, כי אין כמו ניסיון מעשי כדי ללמוד. כשאתם מבררים על קורס בישול, כדאי לבדוק עד כמה העבודה המעשית בקורס היא דומיננטית.

ומה אם אתם רוצים קריירה כעצמאים?

כדאי לדעת שישנם קורסים של בישול שמכניסים גם פרק לימודי על פתיחת עסק, ניהול, שיווק, כספים וכדומה, לטובת תלמידים שיחשבו על קריירה מקצועית כטבחים או שפים, בין אם בפתיחה של קייטרינג ביתי, בהעברת סדנאות, בבישול לאירועים פרטיים ועוד. אם קורצת לכם קריירה עצמאית – כדאי לבחור בקורס שנותן את הערך המוסף הזה.

תחפשו המלצות

המלצות הן ללא ספק כלי עזר חשוב עבורנו, ואנחנו נעזרים בהן לבחור כמעט הכול – ממסעדה, דרך בית מלון ועד לקורס או מוסד לימודים. העדיפו המלצות ממקור ראשון אך גם על המלצות באינטרנט ניתן להסתמך.

עלות של קורס בישול

גם לעלות יש שיקול, לפחות עבור חלק גדול מהאנשים. קורסים במחירים יקרים מדי לא בהכרח מעידים על איכות ולא מבטיחים לכם שתמצאו את משרת החלומות. מצד שני, קורסים במחירים נמוכים באופן חריג – כן יכולים להעיד על האיכות. כדאי לעשות סקר שוק קצר כדי לבדוק מחיר ממוצע, ואז להבין מהו טווח המחירים המומלץ שגם מאפשר לכם לעמוד בהוצאה וגם מעיד על קורס איכותי.

מספר מפגשים ותדירות

מן הסתם, ככל שבקורס יש יותר מפגשים, כך הוא מקיף יותר חומר ויותר עבודה מעשית. כמו בנושא העלות, גם במקרה הזה מומלץ לבדוק מהו מספר המפגשים הממוצע, או יותר נכון – מהו מספר השעות. כמו כן, כדאי לבדוק את התדירות. האם הקורס מתקיים פעם בשבוע? פעמיים בשבוע? ואולי כל יום בשבוע, ממש כמו ללמוד באוניברסיטה?

האם מקבלים תעודה?

מלבד ההנאה הרבה מהקורס, והמאכלים החדשים שתוכלו להכין לבני ביתכם, אתם בוודאי רוצים לעבוד בתחום ולהצליח למצוא עבודה בסיום הקורס. כדי שיהיה לכם קצת יותר קל, כדאי שתהיה בידיכם תעודת סיום קורס שמוכרת על ידי איגוד השפים הישראלי.

קורס בישול בקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי אנחנו מציעים מגוון קורסים של בישול המותאמים לרמות ידע שונות – למתחילים, למתקדמים ולשפים מקצועיים שרוצים להעשיר את ארגז הכלים המקצועיים שלהם.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל