סל קניות
דבר מאפה מתוק שניתן להכין לאחר סדנת קונדיטוריה

סדנת קונדיטוריה – בואו לקבל טעימה מתוקה

לצד האהבה הגדולה לקונדיטוריה ולקינוחים בוהקים, כך עולה גם הביקוש לסדנאות מסוגים שונים ובפרט לסדנאות קונדיטוריה. הן הפכו לחוויה בפני עצמה, ואנחנו רואים אנשים שבוחרים לקנות כמתנת יום הולדת לאהובים אליהם – השתתפות בסדנאות של בישול, אפייה וקונדיטוריה. בסדנת קונדיטוריה תוכלו ללמוד את הכלים והטכניקות ליצירה של קינוחים מעולים מסוגים שונים.

סדנת קונדיטוריה – למי זה מתאים?

סדנת קונדיטוריה מתאימה למי שמחפש כמה שעות של הפלגה למחוזות הכי מתוקים שיש, תוך התמקדות במספר סוגים של קינוחים. בקמפוס הקולינרי אנו מציעים סדנאות קונדיטוריה שונות, כשלכל סדנה יש את הנושא שלה – מסדנת קינוחי פרווה ועוגות ראווה ועד לסדנת טארט גבינה ושוקולד. הסדנאות לא מצריכות ניסיון קודם, וזה גם היתרון הברור שלהן – כל אחד ואחת שרוצים ללמוד להכין קינוחים מקצועיים – יכול להצטרף לחוויה ובכך להעשיר ולשדרג גם את המטבח הביתי שלו.

סדנת קונדיטוריה או קורס קונדיטוריה?

אז מה ההבדל בין סדנת קונדיטוריה לקורס קונדיטוריה? ההבדל, כמובן, טמון בעיקר במספר שעות הלימוד. קורס קונדיטוריה הוא קורס מקיף וארוך שבסופו של תהליך יכשיר אתכם לעבוד כקונדיטורים מקצועיים במסעדות, בתי קפה וכדומה. סדנת קונדיטוריה, לעומת זאת, נותנת לכם הצצה לעולם הקונדיטוריה ומאפשרת לכם לצד למידה של קינוחים חדשים, גם את ההזדמנות לדעת האם אתם נמשכים לעולם הזה בפן המקצועי ורוצים להמשיך לעבר קורס קונדיטוריה מלא.

הצצה בקורסי הקונדיטוריה שלנו.

מה ניתן לעשות לאחר השתתפות בסדנה?

לאחר השתתפות בסדנת קונדיטוריה, תוכלו כמובן לשדרג את המטבח הביתי שלכם. אם אתם אוהבים לארח או לפנק את בני המשפחה שלכם בעוגות ומאפים בסופי השבוע – אין ספק שלאחר סדנת קונדיטוריה הכל יראה, וגם יריח, אחרת. בנוסף, ישנם המון אנשים שבוחרים להציע את הבישולים והקינוחים הביתיים שלהם למכירה ברשתות החברתיות. אמנם סדנת קונדיטוריה לא מספקת מקצוע, אך היא כן מספקת כלים וידע כדי לאפשר לכם להכין קינוחים מדויקים וטעימים – אותם תוכלו למכור מביתכם.

כל היתרונות בסדנת קונדיטוריה דיגיטלית

בקמפוס הקולינרי אנחנו מציעים סדנאות קונדיטוריה דיגיטליות! הנה כמה מהיתרונות:

  • מרחב העבודה שלכם הוא המטבח האישי שלכם. בנוחות ובסדר אליו אתם רגילים.
  • ללא נסיעות וחיפוש חניה – אם יש משהו כיף בסדנאות דיגיטליות, הוא שהסדנה מגיעה ממש אליכם, מבלי שתצטרכו לנסוע לקמפוס ולחפש חניה. עם הביגוד הנוח וכוס הקפה – תוכלו להתחיל לאפות ביחד איתנו.
  • בכל זאת, קורונה – מגפת הקורונה עדיין פה, ולא מאפשרת לנו לקיים מפגשים חברתיים גדולים. גם אם עדיין אין מגבלות משמעותיות, עדיף שלא לקחת סיכונים ואם ניתן – לקיים מפגשים מרחוק.
  • הסדנה שלכם לכל החיים – רוצים לצפות שוב בהכנה של העוגה או הקינוח? תוכלו לצפות בסדנה ללא הגבלה.

סדנאות הקונדיטוריה של הקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי אנחנו מציעים מגוון של סדנאות קונדיטוריה, מהם תוכלו לצאת עם יכולות משודרגות להוציא עוגות ומאפים שיעירו את כל השכנים!

  • סדנת טארט גבינה ושוקולד – סדנה שלמה על טארטים של גבינה ושוקולד בפרזנטציות מרהיבות!
  • סדנת חגיגה חלבית – סדנת חגיגה חלבית עם הטריקים הסודיים למאפים שיוצאים “ממש כמו בתמונה” – עוגות גבינה, פטיפורים וקינוחים אישיים.
  • סדנת קינוחי פרווה ועוגות ראווה – סדנת קינוחי פרווה שאפשר לאכול תמיד וקינוחים בפרזנטציות מופלאות שרואים רק בוויטרינות של הקונדיטוריות המובילות.
  • סדנת סופגניות – בסדנת סופגניות נלמד את הטיפים הסודיים לבצק סופגניות איכותי, כדרור נכון, התפחה טובה ודיוק בטיגון, וכן נלמד להכין רטבים, קרמים וציפויים משגעים.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל