חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
פסטה ברוטב חמאה עגבניות וזיתי קלמטה

סדנת בישול – מתנה אידיאלית למישהו שאוהבים

יום ההולדת של החברה הטובה מתקרב ואת מתלבטת מה לקנות? האח של בת הזוג שלך ממש אוהב לבשל ואתה חושב על מתנה מקורית? סדנת בישול היא ללא ספק המתנה האידיאלית, והיא הופכת להיות יותר ויותר פופולרית ככל שהבישול תופס חלק משמעותי בחיינו, כשכל אחד רוצה להרגיש שף ליום אחד. בסדנת בישול, האנשים היקרים לכם יכירו חומרי גלם חדשים וילמדו להכין מטעמים חדשים בהתאם להעדפה שלהם.

למה דווקא סדנת בישול כמתנה?

אוכל מחבר בין אנשים, וכולנו מבשלים בשביל מישהו. מתנה בדמות סדנת בישול היא מתנה פרקטית עם הרבה מאוד רגש. ויותר מזה – יש  מישהו שלא אוהב אוכל? הסיכוי לטעות כשמעניקים מתנה בדמות סדנת בישול הוא סיכוי קלוש, ואם בוחרים בסוג מזון אהוב – אז בכלל. למשל, סדנת בשר יכולה להתאים למרבית האנשים, כל עוד הם לא צמחונים. ואם מדובר במתנה לבן / בת הזוג, אתם יכולים להיות בטוחים שאת המתכונים והכלים שהם יקבלו בסדנה, הם יישמו עליכם בארוחה מהסרטים. אם נהיה כנים, לקנות לבן / בת הזוג מתנה סדנת בישול, זה גם לפנק את עצמכם.

סדנת בישול – ממש לא רק ליום הולדת

סדנת בישול היא אמנם מתנה מושלמת, אבל ממש לא רק ליום הולדת. כל אירוע משמח ניתן לחגוג בסדנת בישול שמעוררת את החושים, ולו בגלל שאוכל מחבר בין אנשים. ניתן לקנות סדנת בישול למי שחוגג יום הולדת, יום נישואין, קידום בעבודה, שחרור מצה”ל, סיום י”ב ועוד, ואפילו סתם כך – כשרוצים לומר שאוהבים, למשל כמתנה לאמא, סבתא, נכדה או אחיינית. אם אתם יודעים על זוג שחוגג שנת נישואין – אין כמו סדנת בישול זוגית כדי לחגוג שפע של תבלינים לחיים.

קורס בישול מתנה

קורס קונדיטוריה או קורס בישול מתנה הוא קצת שונה מסדנת בישול. הוא ארוך יותר, מעשי יותר ודורש השקעה וזמן לתקופה בת מספר שבועות ואף חודשים. אך גם קורס בישול כמתנה הוא השקעה טובה עבור אדם שאוהבים. מתי זה מתאים?  כשאתם יודעים בוודאות שהוא או היא מעוניינים ללמוד בישול, שהסילבוס ולוח הזמנים יתאים להם ושבכל מקרה זה נמצא בתכנון שלהם. כך תוכלו להפתיע אותם ולחסוך להם סכום כסף נכבד, ולהראות להם שאתם לוקחים אותם ברצינות. ולא פחות חשוב – להאיץ בהם לעשות משהו שהם אוהבים אבל מזניחים – וזה בישול.

סדנת בישול בקמפוס הקולינרי

רוצים להפתיע אדום קרוב עם מתנה מרגשת ושימושית? בקמפוס הקולינרי תוכלו למצוא סדנאות בישול רבות שיכולות להתאים לכולם – סדנת בישול חלבי בניחוח איטלקי, סדנת מאפים מלוחים ויש גם מתוקים – סדנת קונדיטוריה. הסדנאות הן דיגיטליות וניתן לצפות בהן בזמן המתאים ומהמקום שאוהבים: לבשל עם כוס יין או כוס קפה, במקום הפרטי והנוח. בחרו את הסדנה הכי מתאימה ותקוו לקבל טעימה.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל