חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
בישול איטלקי

סדנת בישול איטלקי

זה לא סוד שאחד המטבחים האהובים ביותר בעולם הוא המטבח האיטלקי, ולא צריך לטוס לרומא כדי לטעום ממנו כאן בשפע בישראל. פיצות, פסטות ופוקאצ’ות הם רק חלק ממה שמציעים לנו האיטלקים והפך למזון הפופולרי בישראל. את המאכלים האיטלקיים אפשר להכין כמנות פשוטות ויום-יומיות, וכמובן להפוך לגורמה של ממש. סדנת בישול איטלקי היא בין הסדנאות הפופולריות והמבוקשות ביותר שיש. אצלנו בקמפוס הקולינרי אנו מציעים קורס בישול בינלאומי, שמעניק בין היתר היכרות עם המטבח האיטלקי, גם החלבי וגם הבשרי, להכנה של מנות איטלקיות פופולריות ואהובות. אז מה בתפריט?

למי מתאים להשתתף בסדנת בישול איטלקי?

סדנת בישול איטלקי מומלצת במיוחד למי שלא מפחד מקלוריות, שכן הפסטות, הפיצות והרטבים הם חלק בלתי נפרד מהמטבח הזה. עם זאת, אחד היתרונות הגדולים שיש במטבח האיטלקי הוא שהמנות יכולות להיות יומיומיות וחגיגיות כאחד. פסטה עגבניות פיקנטית לארוחת צוהריים, וצלי בקר בסגנון איטלקי לערב שישי או חג. סדנת בישול איטלקי מתאימה לאוהבי הבישול והטעמים הטובים, ובמסגרת של קורס בישול בינלאומי תוכלו לרכוש את הידע והכלים ליצירה של מנות פופולריות ואהובות מהמטבח האיטלקי.

מה ניתן לעשות לאחר השתתפות בסדנת בישול?

סדנת בישול כוללת בתוכה התמקדות בטכניקות בישול שונות, ומציעה הזדמנות להכיר באופן מעמיק יותר את המטבחים השונים. עם זאת, כדאי לזכור שסדנת בישול, וגם קורס בישול קצר, לא תמיד מהווה תחליף ללימודי טבחות המאפשרים לעבוד כטבחים באופן מקצועי. עם זאת – זה מאוד תלוי במקום בו תבקשו לעבוד ובדרישות שלו. אז מה כן ניתן לעשות עם השתתפות בסדנאות בישול וקורסים קצרים? ראשית, וזה הדבר החשוב ביותר – לשדרג את המטעמים אותם אתם מוציאים מהמטבח הביתי שלכם, ולהפוך כל מנה בינונית למנה מופלאה.

הטרנד החדש – קייטרינג ביתי!

כולנו מכירים את הטרנד החדש של אנשים רבים שאוהבים ויודעים לבשל, ומציעים את מאכלים ביתיים למכירה. זה לא דורש מכם יותר מדי, למעט זמן לבשל ופלטפורמה לפרסם תמונות של המאכלים שלכם. כדי לפתח את היכולות ולהכניס עוד מנות לתפריט – סדנאות בישול על כלל סוגיהן הפכו לפופולריות מאוד. קצרות, ממוקדות ופרקטיות מאוד. לאחר השתתפות בסדנת בישול או קורס קצר – תוכלו גם אתם, אם תרצו, לפתוח קייטרינג ביתי קטן ולהתמקד במאכלים ספציפיים אותם למדתם בסדנה, או לשדרג את הקייטרינג הקיים בעוד ועוד מנות שמשאירות טעם של עוד.

בישול איטלקי – הקמפוס הקולינרי

סדנת בישול איטלקי בקמפוס הקולינרי תוכלו למצוא במסגרת קולינריה חובקת עולם, הנוגע במגוון של מטבחים וביניהם המטבח האיטלקי, יפני, צרפתי, תאילנדי, הודי, טורקי, הדרום-אמריקאי והאנגלי! בגלל העובדה שמדובר במטבח מגוון מאוד, בסדנת הבישול תלמדו על בישול איטלקי חלבי הכולל, כמובן, בצקים וגבינות, ובישול איטלקי בשרי הכולל חגיגה שלמה של תהליכי ייבוש, יישון, קדירה וצלייה של בשרים מיוחדים וכשרים. בסיום הקורס, תקבלו תעודה מקצועית מטעם הקמפוס הקולינרי המוכרת ע”י איגוד השפים הישראלי והבינלאומי, ואת היכולת לשדרג את המטבח שלכם עם מנות טעימות מסביב לעולם!

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל