סל קניות
בשר מבושל שניתן להכין לאחר סדנת בשר

סדנאות בישול מומלצות

כולנו אוהבים סדנאות בישול, ואם הן יכולות להיות סדנאות בישול מומלצות – מה טוב! בשנים האחרונות סדנאות בישול הפכו לבילוי האולטימטיבי ולטרנד של ממש, ביחד עם העלייה בפופולריות של תחום הבישול והמסעדנות. היכרות עם חומרי גלם חדשים וטכניקות מיוחדות, שילוב בין תבלינים וחיתוך של חומרים, ולא פחות חשוב – הכלים איתם אתם יוצאים הלכה למעשה בפעם הבאה שתגיעו אל המטבח.

סדנת בישול – למי זה מתאים?

סדנת בישול מתאימה לכולם, ואפילו לא צריך ידע קודם. בניגוד לקורסים של בישול, סדנאות בישול מומלצות הן קצרות וממוקדות ולכן לא דורשות מכם התמסרות משמעותית או שינוי של אורח החיים שלכם כדי ללמוד בישול. אם אתם אנשים שאוהבים לבשל, והייתם רוצים לדעת לשדרג את המטבח הביתי שלכם – סדנאות בישול הן בדיוק בשבילכם.

מה עושים אחרי סדנת בישול?

סדנת בישול, לצד הכיף הגדול שיש בה, נותנת לכם הצצה לעולם המקצועי המהנה והמספק הזה. אם אתם מתכננים קריירה כטבחים או שפים, סדנת בישול אמנם לא תספיק לכם ותצטרכו לקחת חלק בקורס בישול, אך היא תיתן לכם את האפשרות להבין טוב יותר אם זה מה שאתם מחפשים. בנוסף, יש לא מעט אנשים שמוכרים את האוכל הביתי שלהם, ובכך מצליחים לחבר בין האהבה לבישול והפרנסה. השתתפות בסדנאות בישול נותנת להם ידע וכלים נוספים לשדרוג המאכלים הביתיים.

סדנאות בישול מומלצות – כיצד נבחר את הסדנה המתאימה לנו?

אנחנו תמיד ממליצים לקחת מספר סדנאות בישול כדי לגוון ביכולות שלכם, אך אם אתם רוצים להתמקד בסדנה אחת ומתלבטים באיזו לבחור, הנה כמה דברים שכדאי לשקול בבחירה:

  • פרווה, חלבי או בשרי? ישנן סדנאות בישול מומלצות המתמקדות במאכלים בשריים, וכאלה המתמקדות במאכלים חלביים או פרווה. שימו לב שאתם בוחרים בסדנה שתאפשר לכם גמישות.
  • הכנה מהירה או תבשילים ארוכים? אם אתם אנשים של בישולים קצרים עם מינימום חיתוכים – כדאי לבחור בסדנאות המכילות מאכלים כאלה. לחלופין, אם אתם אוהבים את הטעם והריח של התבשילים העמוקים, ניתן לבחור בסדנאות הכוללות אותם בתפריט.
  • מאכלים יום-יומיים או אוכל חגיגי? מחפשים לשדרג את ארוחת הצהריים של הילדים או דווקא להפתיע את כולם במשהו יוצא דופן בחגים?
  • מאכלים חדשים לכם לחלוטין או מאכלים שאתם מכירים? ישנם יתרונות בלמידה של מאכלים חדשים לחלוטין, אותם לא הכנתם בעבר, וכן יתרונות בלמידה של מאכלים אותם אתם יודעים להכין, אבל כוללים טיפים וטאצ’ים שהיו חסרים לכם כדי לעלות ברמה. שימו לב לכך בתפריט ובחרו על פי טעמכם.

סדנאות בישול מומלצות של הקמפוס הקולינרי

מעוניינים לקחת חלק בסדנת בישול של הקמפוס הקולינרי? אנחנו שמחים לפתוח בפניכם עולם של טעמים חדשים, עם סדנת אירוח חלבי חגיגי, סדנת בשר, סדנת מאפים מלוחים ועוד! בסדנאות הבישול הדיגיטליות שלנו תוכלו ללמוד מגוון של טכניקות להכנת מאכלים שונים, חלקם יום-יומיים וחלקם חגיגיים, שישדרגו את המבטח הביתי שלכם ויאפשרו לכם להכין מטעמים יוצא דופן!

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל