סל קניות
מנת שף בריאה שניתן להכין לאחר קורס בישול בריא

למה ללמוד בישול בריא?

שני תחומים שניתן לומר שהמודעות לגביהם הולכת וגדלה הם תחום הבישול והקולינריה ותחום הבריאות על כלל משמעויותיו. מצד אחד – אנחנו מבלים יותר, אוכלים יותר והפכנו את המזון לסיבה למסיבה. מן הצד השני ואולי כתוצאה מן הצד הראשון – אנחנו מודעים יותר לבריאות שלנו ולאורח חיים בריא, בין היתר בגלל מגמות של השמנה וסוכרת, כשהכותרת היא תזונה בריאה ומודעת. הדרך לשלב בין שני העולמות – אוכל טעים וקורץ שהוא גם בריא – עוברת בלימודי בישול בריא שנותנים לנו את הכלים לשנות את המציאות והיחס אל המזון הבריא.

אוכל בריא ממש לא חייב להיות תפל!

אם נודה באמת, לבישול בריא יש יחסי ציבור לא כל-כך טובים, והוא נתפס כבישול תפל, משעמם ודיאטטי. אך האמת היא אחרת – בישול בריא לא אומר בישול חסר טעם, ריח וטבע. ההיפך הוא הנכון! בבישול בריא החומרים הם טבעיים ככל-הניתן, ולכן הצבע, הריח והטעם שלהם עזים. ואם נדע להכין את המאכלים הנכונים ולשווק אותם בצורה הנכונה – אין ספק שכולם יעדיפו לאכול אוכל בריא, ורק יחכו למנה שתשנה להם את כל החשיבה. המהפכה נמצאת גם בידיים שלכם!

למי מתאים ללמוד בישול בריא?

בישול בריא מתאים בראש ובראשונה לאנשים שאוהבים לבשל, אך לא פחות מכך לאנשים שאוהבים לאכול ומבינים שהאוכל הוא דלק החיים. דווקא בגלל הכבוד שהם רוחשים לו, הם מבינים שהאוכל צריך להיות טעים ובריא, כדי שנוכל לאכול ממנו אפילו יותר וללא דאגות, בלי ליצור איתו מערכת יחסים של השמנה או תופעות אחרות. בזכות הידע והכלים שתרכשו, תוכלו לשדרג את המטבח הביתי שלכם ולהזין את בני ביתכם באוכל הרבה יותר בריא וטעים. בכך, תשיגו שתי מטרות – הנאה ובריאות.

במה ניתן לעבוד לאחר קורס בישול בריא?

טבחים ושפים יש בשפע! טבחים שמתמחים בבישול בריא – יש מעט. ולכן, כל אחד נחשב ליהלום ואפשר לומר שככל שהמגמה של מודעות לבריאות תגדל, כך גם הדרישה לבשלנים המבשלים בריא. לאחר קורס בישול בריא תוכלו לעבוד כטבחים בכל מקום ובכל מסגרת, כיוון שבקורס לומדים לבשל. בנוסף, יפתחו בפניכם מסגרות שונות לבישול מורכב ואיכותי יותר -ממסעדות ללא גלוטן, דרך מאפיות לייצור של מאפים ולחמים עם תחליפי סוכר ותחליפי קמחים ועד למכונים העוסקים בבריאות, תזונה וספורט וזקוקים לאיש מקצוע בתחום. מלבד עבודות כשכירים, ניתן לעבוד כעצמאים כשאין גבול לדמיון – מקייטרינג ביתי בריא, דרך בלוג בישול בריא ועד לארוחות שף פרטיות בריאות לאנשים עם מודעות גבוהה לבריאות.

קורס בישול בריא בקמפוס הקולינרי

אם גם אתם רוצים לדעת לבשל בריא ולהיות מומחים בתחומכם, בקמפוס הקולינרי אנו מציעים קורס בישול בריא מקיף בן 12 מפגשים הכולל את כל מה שצריך לדעת כדי לבשל בריא: היכרות מעמיקה עם אבות המזון, הכנה של לחמים ולחמניות, עוגות, עוגיות ומאפים, מרקים ואטבים, מטבח חלבי הכולל מאפים, פשטידות, פסטות ועוד ועד לקינוחים בריאים שלא נופלים במראה ובטעם מהקינוחים הרגילים. עם סיום הקורס תקבלו תעודת סיום המוכרת על ידי איגוד השפים הישראלי.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל