חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
עוף מבושל בדבש עם צימוקים שניתן להכין לאחר קורס/סדנת בישול

לימודי בישול – המקפצה שלכם לעולם של שפע

לימודי בישול הפכו בשנים האחרונות לפופולריים מאוד, וכמעט כולם חולמים להוציא תחת ידם את המנות המושלמות שיזכו למחמאות. כן, גם אלה שמבשלים בביתם ואוהבים לארח. הסועדים במסעדות מכירים היטב את המנות, המבשלים והאופים דואגים לצלם את הצלחת – וכל מה שקשור באוכל הפך להרבה יותר מצורך בסיסי של הגוף. זה הפך לתרבות של ממש. עם הנתונים האלה, לא פלא שלימודי בישול הם מקצוע מבוקש.

למה כדאי ללמוד בישול בצורה מקצועית?

בניגוד למקצועות רבים, לימודי הבישול הם מקצוע מעשי ביותר, בהם לומדים הלכה למעשה, ממש מהבסיס. בעולם שבו הדרישות בתחום רק עולות והטכניקות משתדרגות, מי שחולם על קריירה כטבח או שף, לא יכול לדלג על השלב ההכרחי והוא ללמוד לבשל בצורה מקצועית. בסיום לימודי בישול, תקבלו לרוב תעודת סיום איתה מטעם המוסד בו למדתם, איתה תוכלו להציע את היכולות שלכם למסעדות רבות.

למי מתאים ללמוד בישול?

כדאי לדעת שלימודי בישול הם לימודים מקיפים וארוכים, ולכן הם פחות יתאימו למי שמתכנן להמשיך לבשל בביתו, אלא אם הוא רוצה להפוך את התחביב לפרנסה. לימודי בישול יתאימו למי שמתכנן קריירה מקצועית בתחום הבישול, בין אם כעצמאי ובין אם כשכיר, ומוכן להשקיע מספר חודשים כדי ללמוד את התחום ממש מהבסיס ואפילו את הכימיה של המזונות. היתרון בלימודי בישול מקצועיים, הוא שהם נוגעים גם בכל מה שסובב את העסק ומסייעים לתלמידים בטיפים של ייעול זמן העבודה, מלאי וכדומה.

קורסים לבישול

בקמפוס הקולינרי תוכלו ליהנות ממגוון של קורסים לבישול. קורס בישול בריא, קורס בישול גורמה, קורס פרופשיונל שף שיאפשר לכם לבשל בבתי מלון, מסעדות, מפעלים, קייטרינג ועוד, קורס קולינריה חובקת עולם וכמובן קורס אמנות הבישול שישדרג את יכולות הבישול הביתי שלכם ליכולות ביטוח המתאימות למטבח עילית. בכל אחד מהקורסים תלמדו את התחום באופן ממוקד. באתר שלנו תוכלו לראות את הסילבוס ואת מספר המפגשים. זה הולך להיות מלמד וגם טעים!

אפשרויות תעסוקה מגוונות

אחד הענפים הפוריים ביותר בתעשייה, הוא ענף המסעדות. מסעדות חדשות צצות כמו פטריות אחרי הגשם, ולכן גם הביקוש לטבחים ושפים הוא גדול. לאחר סיום לימודי בישול, תוכלו להשתלב כטבחים בשלל מסעדות, בתי מלון ובתי קפה, ועם צבירה של ותק תוכלו להתקדם לעבר משרות שמשלבות יכולות ניהוליות. דרך נוספת לקדם את הקריירה שלכם היא להמשיך לקורסים נוספים, ממוקדים וספציפיים יותר, שיוכלו להתאים למשרות ספציפיות מאוד השמורות רק למסעדות הטובות ביותר בישראל. נוסף לעבודה כשכירים, פתוחה בפניכם האפשרות לעבוד כעצמאים בתחום. אמנם פתיחה של מסעדה היא צעד משמעותי, אבל תמיד אפשר להתחיל בקייטרינג בו אתם מוכרים את האוכל הביתי המעולה שלכם או כמבשלים פרטיים לאירועים קטנים.

סדנאות בישול – קצרות וממוקדות, בשביל הטעם

אם יש משהו שהוא פופולרי יותר מלימודי בישול, אלו הן סדנאות הבישול. סדנאות בישול הן קצרות יותר מקורסים, ולרוב מתמקדות בקבוצת מאכלים אחת. מי שרוצה לפתוח בקריירה מקצועית בתחום הבישול, לא יוכל לעשות זאת דרך סדנאות בישול קצרות. עם זאת, מי שחושב שהוא רוצה קריירה בעולם הבישול, ולפני שהוא מתחיל ללמוד קורס תובעני רוצה לדעת כיצד זה מרגיש – יוכל להתנסות במסגרת סדנת בישול שמעניקה את החוויה. סדנאות בישול מתאימות בעיקר לקהל הרחב, למי שאוהב לבשל בביתו ורוצה לשדרג את הטכניקות שלו ולהוציא תבשילים מעולים. בין הסדנאות שלנו בקמפוס הקולינרי: סדנת בשר מסוגים שונים, סדנת מאפים מלוחים, סדנת אירוח חלבי עם המאכלים הכי טעימים שיש ועוד סדנאות מתוקים כמו סדנת קונדיטוריה ללא גלוטן, סדנת קינוחי פרווה ועוגות ראווה וסדנת סופגניות.

לימודי בישול בקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי נוכל להוות עבורכם מקפצה לעולם הבישול, וזאת באמצעות קורסים מגוונים המתאימים הן למתחילים והן למתקדמים. קורסים אחריהם תהיו מוכשרים ומוסמכים לבשל לאחרים ולגבות על כך תשלום. אנו מזמינים אתכם להסתכל בקורסים באתר ולבחור את הנתיב שלכם.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל