סל קניות
מאפה שניתן להכין לאחר קורס קונדיטוריה

בית ספר לקונדיטוריה

מחכים תמיד לחלק האחרון בארוחה? נמשכים לעולמות המתוק והבצקים? אתם צריכים ללמוד בבית ספר לקונדיטוריה. לימודי קונדיטוריה הם פופולריים מאוד, לא פחות מלימודי בישול, כי כולנו אוהבים את הטעם המתוק. הצבעים העזים, המרקמים, הדיוק וכמובן הטעמים – כל אלה הם רק חלק ממה שמאפיין את עולם הקונדיטוריה.

מה לומדים בבית ספר לקונדיטוריה?

בבתי ספר לקונדיטוריה יש היצע רחב של קורסים מעולם הקונדיטוריה, הנוגעים במגוון רחב של טכניקות, הן עבור מאפים מתוקים והן עבור מאפים מלוחים, באמצעות בצקים מסוגים שונים, מוסים וקישוטים. בין הקורסים הפופולריים בבתי ספר לקונדיטוריה:

מגוון רחב של אפשרויות עיסוק

בסיום לימודי בבית ספר לקונדיטוריה, תוכלו לבחור לעבוד כקונדיטורים במסעדות, בתי קפה, קונדיטוריות ומאפיות, וכמובן לפתוח עסק עצמאי משלכם בו תכינו מאפים ותמכרו אותם. ביחס למספר האנשים שמסיימים קורס בישול, שוק הקונדיטורים עדיין זקוק לאנשים שהקינוחים הם החל האהוב עליהם בארוחה. כך או כך, מדובר במקצוע מבוקש מאוד, שמשקף את הצורך של כולנו במתוק.

בית ספר לקונדיטוריה – איך תבחרו היכן ללמוד?

  • קורס רלוונטי – בתי ספר לקונדיטוריה מציעים מגוון של קורסים, וכדי שניתן יהיה להתמקד בבית הספר הרלוונטי, כדאי להתמקד תחילה בקורס המעניין אתכם, למשל – קורס המתחיל מהבסיס ומקיף את כל מה שנדרש לדעת בתחום.
  • קבלת תעודה – לימודי קונדיטוריה, כמו כל תחום לימודים מקצועי, הם מה שאמור לפתוח בפניכם דלתות ואפשרויות תעסוקה. חשוב לבחור בבית ספר לקונדיטוריה שבסיום הלימודים מעניק לכם תעודה, ורצוי שהיא תהיה מטעם מקור מוסמך.
  • מסגרת לימוד נוחה – לימודי קונדיטוריה, בשונה מסדנאות למיניהן, הם לא לימודים קצרים, ובדרך כלל נמשכים על פני מספר חודשים. בחרו בקורס שיאפשר לכם ללמוד בצורה הטובה ביותר הן מבחינות הזמינות שלכם והן מבחינת מיקום הלימודים.

 

בית הספר לקונדיטוריה של הקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי אנחנו מציעים מגוון של קורסים מעולם הקונדיטוריה!

  • קורס קונדיטוריה קלאסית – קורס קונדיטוריה מ-א’ ועד ת’, לנשים שאוהבות קינוחים ומאפים, גם אם אין להן ניסיון. הקורס באורך 12 מפגשים.
  • קורס בולנז’רי – קורס בולנז’רי המעניק ידע ופרקטיקה בעולם שלם של בצקים תחת קורת גג אחת! מתוקים ומלוחים כאחד. הוא אורך כ-7 מפגשים.
  • קורס פטיסיירי שף ופטיסיירי פרימיום – מסלול המעניק ידע מקיף בתחום הקונדיטוריה וכולל את כל היסודות של קונדיטוריית פטיסיירי. שני הקורסים אורכים 28 מפגשים.
  • ויטרינה פריזאית – כדי ללמוד ליצור קינוחים שרואים רק בווטרינות הגדולות בחו”ל, צריך להצטרף לקורס ויטרינה פריזאית, שנמשך כ-10 מפגשים.
  • קורס כוכבי מישלן – קורס בן 6 מפגשים, שיהפוך אותך מקונדיטורית טובה לקונדיטורית על.
  • קורס עיצוב עוגות – עיצוב עוגות הוא מקצוע מבוקש בפני עצמו, ואצלנו בקמפוס הקולינרי תוכלי ללמוד קורס עיצוב עוגות ב-10 מפגשים.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל