סל קניות
עוגות וספלי תה

איך פותחים קייטרינג ביתי?

טרנד הקייטרינג הביתי הפך בשנים האחרונות לפופולרי במיוחד, וכוכבי רשת הצליחו להתפרסם ובגדול בזכות הכנה וצילום של מתכונים ביתיים, בדרך כלל של מאכלים שכולנו אוהבים – פסטות, פיצות, מאפים, בשרים וקינוחים. פתיחה של קייטרינג ביתי היא ללא ספק דבר נוח. אם זה מצליח, אתם יכולים גם ליהנות וגם להרוויח וכל זה מהבית, ואפילו בפיג’מה. אז איך פותחים קייטרינג ביתי וממה מתחילים?

אז למה קייטרינג ביתי?

  • לא צריך לשכור מקום – ניתן להסתפק מעבודה ומכירה מהבית
  • לא צריך להעסיק עובדים – זה רק אתם, ובמקסימום – עם עזרה מבני הבית
  • אתם עובדים בשעות הנוחות לכם – תוכלו לבשל ולאפות בשעות הנוחות לכם על פני היום ולתכנן את הזמן שלכם

קודם כל – מחליטים על סוג הקייטרינג

לפני שמתחילים, כדאי להתמקד בסוג המזון אותו תרצו להכין ולמכור, למשל: תבשילים לארוחת שישי וחגים, אוכל לכל ימות השבוע, סלטים, אוכל גורמה, מרקים, מאכלים חלביים, בשרים בשיטות הכנה שונות, עוגות ומאפים ועוד. לפי מה כדאי לבחור? לפי שלושה פרמטרים עיקריים: לאיזה מאכלים יש ביקוש באזור בו אתם גרים, אילו מאכלים אתם תיהנו להכין ומהן העלויות (שבהמשך ישפיעו על שיעור הרווח).

איך פותחים קייטרינג ביתי – צעד שני            

לאחר שהחלטתם על סוג המאכלים אותם תציעו בקייטרינג שלכם, כדאי ללמוד להכין אותם. גם אם נדמה לכם שאתם מעולים בבישול, קורסים וסדנאות של בישול יעשירו את הידע והכלים שלכם ויוסיפו עוד טעם וטבע לכל מאכל שתכינו. שימו לב שישנם הבדלים בין קורסים של בישול לסדנאות בישול:

  • קורס בישול – קורס בישול הוא קורס מקיף המונה עשרות שעות לימוד, כשבסופו ניתן לעבוד כטבחים במסעדות ובתי קפה. הקורס מתחיל מהבסיס של הבסיס, נוגע במרכיבים שונים ומהווה הכשרה מרכזית עבור מי שרוצה לעסוק בתחום הבישול ללא התמחות ספציפית. לקטגוריה זו נכנס גם קורס קונדיטוריה, למי שרוצה להציע קייטרינג של קינוחים.
  • סדנאות בישול – סדנאות בישול מאפשרות להתמקד במטבח אחד או בסוג אחד של מזונות, למשל – סדנת בשר, סדנת מאכלים חלביים ועוד. הן אורכות מספר שעות בודדות ומעניקות ידע וכלים נקודתיים.

הבחירה בקורס או בסדנה תלויה במאכלים אותם תרצו להכין בקייטרינג, במורכבות שלהם ובידע איתו אתם מגיעים.

ידע ניהולי ושיווקי

השאלה איך פותחים קייטרינג ביתי מורכבת משני חלקים עיקריים – ידע בבישול וידע בשיווק וניהול. ניהול של קייטרינג ביתי הוא אמנם פחות מורכב מניהול של מסעדה או בית קפה, אך הוא בכל זאת מצריך מכם השקעה כספית במלאי – מחומרי גלם ועד קופסאות, ידע בתמחור המוצרים כדי שתהיו מספיק אטרקטיביים ועדיין תרוויחו וכמובן – לא יזיק שיווק איכותי כדי שאנשים ידעו שאתם מבשלים מצוין. בחלק מהקורסים לבישול ישנו פרק המתמקד בניהול עסקי, לטובת מי שרוצים בסיום הלימודים לפתוח עסק עצמאי.

קורסים וסדנאות בישול בקמפוס הקולינרי

אם גם אתם חולמים על פתיחה של קייטרינג ביתי, בקמפוס הקולינרי נשמח לעזור לכם להגשים את החלום במגוון של קורסי בישול, קורסי קונדיטוריה וסדנאות שיעניקו לכם את הידע והכלים לעשות את הצעדים הראשונים וללמוד לבשל טוב יותר.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל